Kaportası Sağlam Motoru Bozuk 'Müslüman' Bir Tip: Hacı

 

Televizyonlardaki prime-time vakitlerinde reyting kaygısı taşıyan programların ve dizilerin baş göstermesi, yapımcıların ganimetten mal çalarcasına refleksif hareket ettiği
curcunada ekonomi,

 

Ahmet DAĞ                                               Şubat 2006, Sayı:143, Sayfa:75

Televizyonlardaki prime-time vakitlerinde reyting kaygısı taşıyan programların ve dizilerin baş göstermesi, yapımcıların ganimetten mal çalarcasına refleksif hareket ettiğicurcunada ekonomi,

Yazının Devamı İçin PDF'i Tıklayınız.


  • Sayı: 328
  • Sayı: 327
  • Sayı: 326
  • Sayı: 325
  • Sayı: 323-324
  • Sayı: 322
  • Sayı: 321
  • Sayı: 320
  • Sayı: 319
  • Sayı: 318
  • Sayı: 317
  • Sayı: 316